ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ
Ο προγραμματισμός βοηθά:
- στην ολοκλήρωση της ύλης
- στο συντονισμό της ύλης
- στην εξασφάλιση ομαλού ρυθμού διδασκαλίας (ούτε πολύ γρήγορα, ούτε πολύ αργά)
- Στη διεξαγωγή εργαστηριακών ασκήσεων και διαθεματικών ή συνθετικών εργασιών
Είναι μια ευκαιρία να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν εμπειρίες οι εκπαιδευτικοί μεταξύ τους.
Για να προγραμματίσουμε τη διδακτέα ύλη λαμβάνουμε υπόψη,
- τους στόχους και το χρονοδιάγραμμα του Αναλυτικού προγράμματος Σπουδών,
- τον προγραμματισμό της διδασκαλίας από τα βιβλία του εκπαιδευτικού
- το βιβλίο του μαθητή και το τετράδιο εργασιών
- τα υποχρεωτικά διαγωνίσματα
- τις υποχρεωτικές εργαστηριακές ασκήσεις,
- τις διαθεματικές ή συνθετικές εργασίες
- τα παλιά βιβλία ύλης
- τις επίσημες αργίες
- τυχόν εκδρομές και περιπάτους
- τυχόν ιδιαιτερότητες του σχολείου ή των μαθητών/τριών
Ενδεικτικός προγραμματισμός εργαστηριακών ασκήσεων Γυμνασίου (23-9-2009)
Ενδεικτικός προγραμματισμός εργαστηριακών ασκήσεων ΓΕ.Λ. (23-9-2009)
Ενδεικτικός προγραμματισμός εργαστηριακών ασκήσεων ημερησίου ΕΠΑ.Λ (23-9-2009)
Ενδεικτικός προγραμματισμός εργαστηριακών ασκήσεων εσπερινού ΕΠΑ.Λ. (23-9-2009)