Αρχείο

Σχολικό έτος 2023-24

Υπεύθυνος ΕΚΦΕ: Γκάτσης Αριστείδης  τηλ.: 2441079171 -70, κιν.: 69 78 79 0555    2023-2024

August physics

1858-08-20 Ο Κάρολος Δαρβίνος δημοσιεύει για πρώτη φορά τη θεωρία του για την εξέλιξη στο περιοδικό «The Journal of the Proceedings»  της Linnean Society του Λονδίνου ταυτόχρονα με την ίδια θεωρία του Alfred Russel Wallace

1891-08-24 Ο Thomas Edison έβγαλε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για κάμερα κινηματογραφικής ταινίας

1904-08-23 Οι αλυσίδες χιονιού εφευρέθηκαν από τον Harry D. Weed στο Canastota της Νέας Υόρκης

1913-0-13 Εφεύρεση του inox (ανοξείδωτου χάλυβα) από τον Harry Brearley

1932-08-02 Το ποσιτρόνιο (αντισωμάτιο του ηλεκτρονίου) ανακαλύπτεται από τον Carl D. Anderson

1966-08-23 Το διαστημικό σκάφος Lunar Orbiter 1 παίρνει την πρώτη φωτογραφία της Γης από την τροχιά γύρω από το φεγγάρι

1981-08-12 Ο πρώτος προσωπικός υπολογιστής της IBM κυκλοφορεί (Intel Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Ηz, Μνήμη RAM: 16 KB, Λειτουργικό σύστημα: PC-DOS v1.0)

1991-08-06 Οι Τιμ Μπέρνερς Λι (Tim Berners-Lee) δημοσιεύει αρχεία που περιγράφουν την ιδέα του για τον παγκόσμιο ιστό. Το www κάνει ντεμπούτο ως διαθέσιμη δημόσια υπηρεσία στο Διαδίκτυο. Το 2016 του απονεμήθηκε το βραβείο Τούρινγκ.

;

1/6/2023

Παρακαλούνται όσοι συνάδελφοι που έχουν προσωρινά δανειστεί εργαστηριακά όργανα και διατάξεις από το ΕΚΦΕ, να τα επιστρέψουν.

23/5/2024

Συμμετοχή του ΕΚΦΕ στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΠΕ Μουζακίου για τα ποτάμια (23/5/2024). Ευκαιρία για ανοιξιάτικη απόδραση των μαθητών του 5ου και 10ου Δημοτικού που σε συνδυασμό με την εκδρομή τους, έκαναν πειράματα και μέτρησαν το ph (καθαρότητα νερού) και τα νιτρικά (ποσοστό σε λιπάσματα) καθώς και τις επιπτώσεις ευτροφισμού στον ποταμό Καλέντζη με την καθοδήγησή του υπεύθυνου ΕΚΦΕ, καθώς και άλλες δραστηριότητες με τα υπόλοιπα μέλη του ΚΠΕ. Θαυμάσια τοποθεσία που σε συνδυασμό με την γνώση έδωσαν μια αξέχαστη εμπειρία.

20/5/2023

Παρακαλούνται Οι συμμετέχοντες στην 15η εκδήλωση Φυσικών επιστημών της 4ης Μαΐου, να αποστείλουν στο email του ΕΚΦΕ (εκτός απ' αυτούς που έχουν ήδη παραδώσει):

Α.  Σε αρχείο Word τα ονόματα των εκπαιδευτικών και μαθητών που συμμετείχαν (με αλφαβητική σειρά επωνύμου) και στην συνέχεια περίληψη με εξήγηση των πειραμάτων ή κατασκευών που έγιναν (επισυνάπτεται παράδειγμα). 

ΒΣε μορφή jpg τουλάχιστον 2 φωτογραφίες με ότι παρουσίασε το σχολείο στην εκδήλωση (φώτο στην εκδήλωση ή τις προετοιμασίες στο σχολείο) και την ομάδα που συμμετείχε

 

16/5/2024

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16/5/2024 με άψογο τρόπο (αν και υπό βροχή) η Ετήσια εκδήλωση γιορτή των Φυσικών Επιστημών με θέμα "Καινοτομούμε και δημιουργούμε", στον εσωτερικό χώρο του Εσπερινού Γυμνασίου με Λυκειακές τάξεις Καρδίτσας.

Ευχαριστούμε τον Διευθυντή του σχολείου κο Ηλία Λούκα για την φιλοξενία και την πλήρη υποστήριξη σε βοήθεια, καθώς και την Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Καρδίτσας.

Τίμησαν με την παρουσία τους, ο Διευθυντής ΔΔΕ κος Κωνσταντίνος Ζαχαρής, ο Διευθυντής ΔΠΕ κος Κωνσταντίνος Γκόλτσος, ο Συμβούλος ΦΕ Καρδίτσας κος Χρήστος Παπαθανασίου, ο Σύμβουλος ΔΠΕ κος Θωμάς Κωτοπούλης, ο υπεύθυνος του Κέντρου Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης κος Αντώνης Ντάνης, ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ κος Φυτσιλής Αλέξης, ο πρώην υπεύθυνος ΕΚΦΕ κος Σεραφείμ Μπίτσιος τα υπολοίπα στελέχοι εκπαίδευσης, όπως και κάποιοι από τους συλλόγους γονέων.

*** Το σημαντικότερο βέβαια ήταν η χαρά της δημιουργίας των παιδιών. Το σχολείο ήταν γεμάτο μαθητές (πάνω από 100) που αλληλοεπέδρασαν ο ένας με τις εργασίες του άλλων, αντάλλαξαν απόψεις και ιδέες και πήραν ισχυρά κίνητρα για να συνεχίσουν με θέρμη τις Φυσικές Επιστήμες. ***

Τα σχολεία πραγματοποίησαν πειράματα Φυσικών Επιστημών, κατασκευές, STEM πειράματα και προγράμματα με εφαρμογή στις Φυσικές επιστήμες, αφίσες και παιχνίδια κατανόησης των θετικών επιστημών.

Παράλληλα στο δεύτερο μισό της εκδήλωσης, σε μια μεγάλη αίθουσα έγιναν παρουσιάσεις ετήσιων project από μαθητές και καθηγητές.

Η ετήσια αυτή εκδήλωση όπως δήλωσαν και οι προϊστάμενοι εκπαίδευσης είναι μια γιορτή των Φυσικών Επιστημών όπου τα σχολεία έχουν την ευκαιρία να προωθήσουν τις καινοτόμες και πρωτότυπες εργασίες τους αλλά και να διαδώσουν την σημασία που έχουν οι θετικές Επιστήμες στην εκπαίδευση, την κοινωνία, την οικονομία και κατ’ επέκταση τον σύγχρονο κόσμο.

23/10/2023

 

1/10/2023Ύλη θεωρίας και εργαστηριακών ασκήσεωνΠρος το παρόν για τα εργαστήρια του Γυμνασίου και Λυκείου ισχύουν τα ίδια όπως ήταν και την προηγούμενη χρονιά. Δείτε παρακάτω την ύλη θεωρίας και εργαστηριακών ασκήσεων. Οι οδηγοί θα συμπληρώνονται τακτικά και θα είναι σε συνεργασία με τα υπόλοιπα ΕΚΦΕ (όπως το ΕΚΦΕ Κω, Ε.Κ.Φ.Ε Σερρών, Ε.Κ.Φ.Ε Καβάλας, Ε.Κ.Φ.Ε Κέρκυρας, Ε.Κ.Φ.Ε Χανίων κλπ)

 

ΕΠΙΣΗΣ...ΥΛΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2023-24  Οδηγίες διδασκαλίας ΧΗΜΕΙΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ημερησίου, εσπερινού)Οδηγίες διδασκαλίας ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ημερησίου, εσπερινού)Οδηγίες διδασκαλίας ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ημερησίου, εσπερινού)

 

 

   

Ένα απλό αλλά εντυπωσιακό πείραμα που δείχνει στους μαθητές την ύπαρξη της ατμοσφαιρικής πίεσης (Φυσικά Ε' Δημοτικού, Φυσική Β' Γυμνασίου 4ο κεφ, Φυσική Γ' Λυκείου Θετικών σπουδών Γ τεύχος, 3ο κεφ-Ρευστά). Το νερό συγκρατείται στο αναποδογυρισμένο ποτήρι από τη δύναμη που ασκείται στην κάτω επιφάνεια που έχουμε κλείσει με καπάκι λόγω της ατμοσφαιρικής πίεσης (P=101,263Pa). H ατμ. πίεση είναι μεγαλύτερη της πίεσης της στήλης του νερού μέσα στο ποτήρι.  

 Διευθέτηση και πληροφορίες για τα όργανα του εργαστηρίου Φ. ΕπιστημώνΠρόταση του ΕΚΦΕ για την τακτοποίηση και σωστή διευθέτηση των οργάνων σε ένα εργαστήριο Φυσικών επιστημών Παράλληλα μέσα από link μπορείτε να ενημερωθείτε και για την χρήση πολλών οργάνων για την εκτέλεση πειραμάτων. Στο δεύτερο βιβλίο μπορείτε να δείτε και τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας

 

Υποδειγματικό φύλλο εργασίας για το 1ο κεφάλαιο στη Φυσική Α' Γυμνασίου: "Μετρήσεις Μήκους – Η Μέση Τιμή". Στη συνέχεια χρήση κινητού για την μέτρηση των διαστάσεων (video).Χρήση του παλμογράφου στις εργαστηριακές ασκήσεις Λυκείου με παράδειγμα

30/9/2021

 

Η επιλογή Υ.Σ.Ε.Φ.Ε. γίνεται σε συνεδρίαση του συλλόγου των διδασκόντων και των διδασκουσών της σχολικής μονάδας. Δείτε αναλυτικά:Κριτήρια Επιλογής και αρμοδιότητες Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (ΥΣΕΦΕ)Όργανα Χημείας και ουσίες, απαραίτητα σε ΓυμνάσιαΑ. Λειτουργία Σχολικού Εργαστηρίου Φ.Ε. και συναντήσεις εκπαιδευτικών ΠΕ04 στο ΕΚΦΕ ΚαρδίτσαςΒ. 113244_2021 Επιμορφωτικές συναντήσεις εκπαιδευτικών

 

113262/Δ2 13-09-2021:  Επιλογή και αρμοδιότητες Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (Y.Σ.Ε.Φ.Ε.) των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.)

 

ΕΠΙΣΗΣ...ΥΛΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2021-22  Οδηγίες διδασκαλίας ΧΗΜΕΙΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ημερησίου, εσπερινού)Οδηγίες διδασκαλίας ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ημερησίου, εσπερινού)Οδηγίες διδασκαλίας ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ημερησίου, εσπερινού)ΥΛΗ ΛΥΚΕΙΟΥ 2021-22
Κλάδοι μαθημάτων (ορισμός ? τρόπος εξέτασης) 102474/Δ2/9-9-2021Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Α και Β τάξεων των ΓΕΛΕξεταστέα ύλη μαθημάτων των πανελληνίων Γ τάξης των ΕΠΑΛΔΗΜΟΤΙΚΟΟδηγίες κάλυψης κενών της προηγούμενης χρονιάς στα ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (σελίδες 12 έως 18)Οδηγίες διδασκαλίας στα ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

EKFE dimotiko1 resize 2

EKFE 3gel3 resize 2EKFE games5

Τελευταίες δραστηριότητες

Συναντήσεις σε σχολεία και στο ΕΚΦΕ για πειράματα, ειδική διδασκαλία σε μαθητή Γ Λυκείου με δυσκολίες,

-Ενημέρωση δασκάλων και σχολείων για την ετήσια εκδήλωση του ΕΚΦΕ την Πέμπτη 16 Μαΐου με τίτλο: "Καινοτομούμε και δημιουργούμε".

-Πειράματα στο 5ο Δημοτικό σε συνεργασία με την διευθύντρια κα Γκερμπεσιώτη και την εξαίρετη δουλειά της με φύλλα εργασίας για τον ηλεκτρισμό σε μαθητές Ε Δημοτικού.

-Στο ίδιο σχολείο επίσης έγινε σε δασκάλους επιμόρφωση σε πειράματα θερμότητας.

-Επίσκεψη του Μουσικού Λυκείου με τον καθηγητή τους κ. Απ. Λάντζο σε πειράματα Γ Λυκείου Φυσικής.

-Επίσκεψη του 3ου ΓΕΛ Καρδίτσας στο ΕΚΦΕ σε πειράματα Γ Λυκείου (φωτοηλεκτρικό φαινόμενο και στάσιμα κύματα) σε συνεργασία με τον καθηγητή κ. Λ. Κάσσο.

Οι μαθητές ως συνηθίζεται έχουν την δυνατότητα (κανείς δεν λέει όχι, ούτε οι καθηγητές και δάσκαλοι) μετά το πέρας των πειραμάτων να παίξουν στο διάλλειμα εκπαιδευτικά παιχνίδια και να χαλαρώσουν (υπάρχουν μόνιμα σε διπλανή αίθουσα). Παιχνίδια που έχουν να κάνουν με ταλαντώσεις, ταχύτητα, ισορροπία, δυνάμεις, ηλεκτρομαγνητισμό, οπτική κλπ.

Γιατί είναι στοίχημα για εμάς τους εκπαιδευτικούς (ότι και να μας βασανίζει): -Οι μαθητές να αγαπήσουν την γνώση και απ' το σχολείο να φεύγουν ευχαριστημένοι!

κατεβάστε το  Trackertracker

Νέο 4ωρο σεμιναρίο της ΠΑΝΕΚΦΕ για tracker

Συγκεκριμένα:

Η θεματική του σεμιναρίου θα αναπτυχθεί ως εξής:

1ο δίωρο: Επανάληψη της διαδικασίας ανάλυσης βίντεo και τεχνικές για τη λήψη βίντεο κατάλληλου για ανάλυση

2ο δίωρο: Χρήση της online εφαρμογής , Εγκατάσταση σε διαδραστικούς πίνακες, Εξαγωγή/Εισαγωγή δεδομένων σε/από αρχείο κειμένου, και κάποια περισσότερα στοιχεία για τις δυνατότητες επεξεργασίας δεδομένων.
Επίσης θα συζητήσουμε πιθανά προβλήματα και λύσεις : Τι γίνεται λάθος; Κουνημένα βίντεο; Φίλτρα βίντεο (περιστροφή, προοπτική) και τέλος για την εμπλοκή των μαθητών μέσα από πειράματα με καθημερινές δραστηριότητες.

Το σεμινάριο, που θα πραγματοποιηθεί σε δύο συνεδρίες στην πλατφόρμα Webex, την Τρίτη 2 Απριλίου και την Τρίτη 9 Απριλίου τρέχοντος έτους και ώρες 7-9 μ.μ., απευθύνεται σε όλους τους συναδέλφους που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες ακόμα και εκείνους που δεν είχαν παρακολουθήσει το προηγούμενο.

Οι συνάδελφοι που επιθυμούν να το παρακολουθήσουν, αλλά δεν διαθέτουν την απαραίτητη εξοικείωση με το λογισμικό, μπορούν να παρακολουθήσουν τα σχετικά επιμορφωτικά βίντεο και να διαβάσουν το έντυπο υλικό που βρίσκεται μέσα στην πλατφόρμα από το πρώτο σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο.

Όσοι επιθυμείτε να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, παρακαλούμε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στη φόρμα: http://tinyurl.com/mr45j24n (ακόμα κι αν είστε ήδη γραμμένοι στην πλατφόρμα Μοοdle ή/και έχετε παρακολουθήσει το προηγούμενο σεμινάριο)

Εφόσον ο αριθμός των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών ξεπεράσει τις δυνατότητες της πλατφόρμας Webex θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί θα μπορούν παρακολουθήσουν μέσα από video-streaming στο Youtube.

κατεβάστε το  Trackertracker

Αποτελέσματα διοργάνωσης 10ωρου σεμιναρίου ΠΑΝΕΚΦΕ για tracker και phyphox

Συγκεκριμένα:
Τετ. 15-11-23 Εισαγωγή στην ανάλυση βίντεο και βασικά εργαλεία του Tracker youtube1

Τετ. 22-11-23 Ιχνηλασία κινήσεων, πολλαπλές αναπαραστάσεις, επεξεργασία δεδομένων ιχνηλασίας tracker youtube2
Τετ. 29-11-23 Εξελιγμένα χαρακτηριστικά Tracker youtube3

Παρ. 24-11-23 Εισαγωγή, βασικά πειράματα με το phyphox youtube, pdf
Παρ. 01-12-23 Εξελιγμένα χαρακτηριστικά phyphox
kainotomoume dimiourgoume

Παράταση δήλωσης για την ετήσια εκδήλωση ΕΚΦΕ: "Καινοτομούμε και δημιουργούμε"

Λόγω έκτακτης κατάστασης εξαιτίας ενός δυσάρεστου γεγονότος που αφορά τον υπεύθυνο ΕΚΦΕ Καρδίτσας δίδεται παράταση για την δήλωση συμμετοχών στην ετήσια εκδήλωση μέχρι τις 15/1/2024
Στα πλαίσια της εκδήλωσης οι μαθητές καλούνται να υλοποιήσουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς ένα project που θα περιλαμβάνει μετρήσεις, διερεύνηση για το πως συνδέονται μεταξύ τους τα φυσικά μεγέθη, βιντεοσκόπηση κλπ και θα το παρουσιάσουν στην ημερίδα των Φυσικών επιστημών μέσα στον Απρίλιο.
programma sygxora themata fysikis

Έγκριση εκπαιδευτικού προγράμματος

Eγκρίνεται η υλοποίηση του προγράμματος με τίτλο:
«Σύγχρονα θέματα Φυσικής με προσομοιώσεις και διερευνητική μάθηση, συνοδευτικά του προγράμματος σπουδών», για το σχολικό έτος 2023-2024, από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική της Φυσικής και Εκπαιδευτική Τεχνολογία» του Τμήματος Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με υπεύθυνο τον κ. Χαρίτωνα Πολάτογλου.

 Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές/-ήτριες, δημιουργώντας ομάδες και συνεργαζόμενοι/-ες μεταξύ τους, μέσα από δικτυακές προσομοιώσεις, φύλλα εργασίας ειδικά διαμορφωμένα, ώστε να υποστηρίζουν την διερευνητική μάθηση, και ενσωματωμένα σε μαθήματα αναρτημένα στην eClass,να διερευνήσουν σύγχρονα θέματα Φυσικής.

eelak diagonismos 2023-24

“Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση”. ΕΕΛΛΑΚ
Χρονικό Διάστημα: Οκτώβριος 2023 – Ιούνιος 2024
Στοιχεία Υπευθύνου Επικοινωνίας: Κώστας Παπαδήμας, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 2102209380
Ο διαγωνισμός αφορά σε ομάδες μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου και ΕΠΑΛ, με τη δημιουργία έργων ρομποτικής, Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT) και λογισμικού με τη χρήση ανοιχτών τεχνολογιών υλικού και λογισμικού (Open Design, Open Software & Open Hardware), και την παραγωγή ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων. Η θεματολογία μπορεί να περιλαμβάνει έργα αυτοματισμού, φωτισμού-ήχου, αισθητήρων- περιβάλλοντος, έξυπνα αντικείμενα, διατάξεις έγκαιρης ειδοποίησης, αυτόνομα οχήματα, κατασκευές που φοριούνται (wareables), εφαρμογές ψυχαγωγίας, υγείας- ευεξίας, εξοπλισμό εργαστηρίων, έργα εκπαιδευτικών χρήσεων και εκπαιδευτικών εφαρμογών και εφαρμογές ΙοΤ.

kainotomoume dimiourgoume

Ετήσια εκδήλωση ΕΚΦΕ με συμμετοχή σχολείων - Καινοτομούμε και δημιουργούμε

Η συμπλήρωση των αιτήσεων έχει καταληκτική ημερομηνία την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2023.
Στα πλαίσια της εκδήλωσης οι μαθητές καλούνται να υλοποιήσουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς ένα project που θα περιλαμβάνει μετρήσεις, διερεύνηση για το πως συνδέονται μεταξύ τους τα φυσικά μεγέθη, βιντεοσκόπηση κλπ και θα το παρουσιάσουν στην ημερίδα των Φυσικών επιστημών μέσα στον Απρίλιο.

Περισσότερες πληροφορίες στον υπεύθυνο ΕΚΦΕ Καρδίτσας ή στον σύμβουλο Φυσικών ΠΕ04, κ. Χρήστο Παπαθανασίου

ΥΛΗ & ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ Εξεταστέα ύλη Φυσικής 2022 Ύλη Χχημείας Λυκείου  Ύλη Βιολογίας ΓΕΛ
Υλη & εργαστηριακές ασκήσεις Φυσικής Γυμνασίου Εξεταστέα Ύλη Φυσικής Πανελλαδικών ΓΕΛ 2022 Ύλη Χημείας Λυκείου Ύλη Βιολογίας Λυκείου 
synantiseis

ΘΕΜΑ: «Επιμορφωτικές συναντήσεις εκπαιδευτικών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες»
Σχετ.: το από 09/09/2022 έγγραφο του υπευθύνου Ε.Κ.Φ.Ε. Καρδίτσας

Λαμβάνοντας υπόψη το ανωτέρω σχετικό που αφορά σε αίτημα για επιμορφωτικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών στα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.), κατά το σχολικό έτος 2022-2023, προτείνουμε στους Διευθυντές και τις Διευθύντριες των Σχολικών Μονάδων ευθύνης μας να διευθετήσουν το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Σχολείου τους έτσι, ώστε οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, καθώς και όσοι έχουν β’ και γ’ ανάθεση τη διδασκαλία Φυσικών Επιστημών (ΦΕΚ 2737/4-7-2020 τ.Β’) να διευκολύνονται ως προς τη συμμετοχή τους στις συγκεκριμένες συναντήσεις που θα διοργανώνει το Ε.Κ.Φ.Ε. Καρδίτσας, ημέρα Τρίτη, μετά τις 11:50.

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Καρδίτσας

Τρόπος εξέτασης θετικών μαθημάτων Τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων Γενικού Λυκείου από το ακαδημαϊκό έτος 2023-24 και εφεξής σύμφωνα με τον ν. 4186/2013 (Α’ 193) όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4610/2019 (Α’ 70), με το άρθρο 7 του ν. 4692/2020 (Α’ 111) και εκ νέου με τον ν. 4777/2021 (Α’ 25).
ysefe cover

ethnosimo

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Επιλογή και αρμοδιότητες Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών
(Y.Σ.Ε.Φ.Ε.) των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.)

  1. Διαδικασία επιλογής Υ.Σ.Ε.Φ.Ε.
  2. Κριτήρια επιλογής Υ.Σ.Ε.Φ.Ε.
  3. Διευκρινίσεις επί των κριτηρίων και της μοριοδότησης
  4. Καθήκοντα Υ.Σ.Ε.Φ.Ε.
  5. Διευκρινίσεις επί του ορισμού Υ.Σ.Ε.Φ.Ε.

Μαρούσι 13-09-2022
Αριθ. Πρωτ. 110961/Δ2

organosi_ntoulapia  dieuthetisi ypepth 
 fys A gym ekfe 2   
 
 
~~~~ Μετρητής Επισκέψεων ~~~~
Σήμερα118
Χθές320
Αυτή την εβδομάδα118
Αυτό το μήνα5654
Συνολικά897686

2
Online Επισκέπτες

Δευτέρα, 17 Μάρτιος 2025